bästa tävlingen någonsin!

Bästa tävlingen någonsin idag då! Är så himla glad!!

1m, 3:e plats: Känslan var den bästa jag någonsin haft. Kan faktiskt säga själv att jag red riktigt bra! Det var en gång hon vart lite flack men bommen låg kvar för det. Annars satt varenda anridning som ett smäck! Sen till omhoppningen är hon underbar. Vart lite kortare sväng än planerat till första oxern, men på med lite spö och hon hoppar över utan problem. Vidare till de andra med världens bästa flyt. Verkligen den ultimata omhoppningen fick jag. Verkligen jättenöjd!

Debut 110, 4 fel: Är verkligen jättenöjd med denna runda också! Brukar bli jättenervös och rida helkast på nya höjder men inget sånt alls. Hade det jättestressigt innan för startade först. Men lyckades koppla bort stressen och gå in i mig själv. Red riktigt bra även i denna klass. Väldigt beslutsamt och nogrannt. Lade henne rätt på varenda hinder. Men hon vart lite stark till kombinationen så hon rev utsprånget. Men allt annat kändes så himla bra! Är verkligen jättenöjd och det vart en toppendebut enligt mig!

Så jag kan säga att det varit den bästa tävlingen någonsins. Är jättenöjd med mig själv och hästen! Älskar min lilla häst som alltid gör så gott hon kan!

Lite synd att jag inte hade en kameraman med mig. Hade varit kul att ha detta på film, men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0