9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?

Tycker det är en väldigt svår fråga eftersom jag är så nöjd med mitt liv. Visst finns dte saker man skulle vilja ändra på, men dom blir så små uppvägt med de bra grejerna. Jag tänker väldigt ofta på hur många andra har det. Barn som bor på gatan och knappt får mat varje dag. Kan inte ens tänka tanken hur de har det. Så det får mig att inse ännu mera att man ska inte klaga på så mycket. Man ska va glad över att man har en familj som älskar en och att det finns mat på bordet varje dag. Alla andra saker är bara en massa plus.

Men iallafall, om jag måste välja en skulle nog det vara Rolf-Göran Bengtsson. För tänk vilket underbart liv att bara rida hela dagarna på så fina hästar! Mitt livs dröm är att få rida Ninja eller bara träffa honom. Men det är nog en sådan dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0