4. Det här är jag bra på

Hade glömt bort den här nästan..

Har alltid haft lite svårt för att säga saker jag är bra på. Men man behöver ju inte vara jättebra på något för att kunna kalla det att man är bra på det. Men jag tycker att jag är bra på att lägga hästarna rätt på hinder. Bra balans över hindret med tillräckligt med eftergift så det inte blir för mycket. Jag är bra på att kunna koppla bort stressmoment och endast koncentrera mig på mitt. Också att kunna lugna ner mig om jag blir irriterad på hästen, om den är lat och vägrar göra något. Jag tycker jag är bra på att alltid göra så gott jag kan. För ibland kan det bli så att det verkligen inte går och då slutar man försöka. Men tycker jag alltid försöker. Ja, det är det jag kommer på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0