tävlingsresultat

Det gick så sjukt bra på tävlingen igår!! Är verkligen jättenöjd!:)

1m: 0+0 fel, 14:e plats. Allting kändes så sjukt bra! Inget problem nånstans. Sen i omhoppningen så kan jag inte ta många korta vägar utan får gasa lite och ta lite längre. Men är ändå så sjukt nöjd med min insats för det va sjukt många noller. Så det gjorde verkligen hela min dag!

Lagklass 1m 4 fel. Banan bestod av 10 hinder och 11 språng. Början gick jättebra även fast jag va så nervös. Men sen till sista räcket som va efter kombinationen stängdes liksom hjärnan av och sa bara att jag skulle gasa för att hinna över hindret så fort som möjligt. Så det va lite synd om henne. Men hon va snäll som hoppa av så stort och när hon va så lång också. Så är sjukt nöjd med gårdagen!!:D
vad glad man ser ut;)






Omhoppning:






min underbara häst <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Toppenbra ju! :)

För jag skulle jobbat igår vilket gjorde att jag inte kunde åka på den lokala, sen glömde jag att anmäla mig till 110cm idag och tyckte att det var dyrt att efteranmäla eftersom det är veterinärkostnad oxå. Nu är jag dessutom sjuk så hade ändå inte kunnat tävla :P Sry! Ska du till Rappestad den 4e? :)

2011-08-21 @ 19:30:15
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0