tjockar mig

Sitter nu och tjockar mig i soffan. Men det får jag för jag har precis ridit ett pass i ridhuset. Det gick bra. Men hon blir alltid lite vildare när Tara är med men hon var duktig ändå. Speciellt galoppen har hon blivit jättemycket bättre i. När vi köpte henne orka hon inte samla sig nånting innan hon inte orka mer. Men nu går det galoppera ett tag innan hon inte orkar mer. Har fortfarande lite ont i knät så när jag började rida lätt igen efter att ha suttit ner i sadeln i galoppen fick jag rätt ont så kunde inte trava ner särskilt länge. Men det räckte för jag gick med henne ett bra tag efter.

Är så himla sugen på att träna egentligen men jag orkar aldrig göra det när jag ridit i ridhuset innan. Skulle säkert orka till lite senare på eftermiddagen men det stänger 3. Får försöka träna lite imorn sistället.



Vill ta nya bilder men det är så kladdigt i hagen och Annie rider nästan alltid samtidigt som jag så det blir lite svårt. Men ska försöka ta lite mer bilder sen när all snö är borta och det är lite torrare.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: jaa den är både snygg och skön så den rekommenderar jag :D

Har du någon tävling inplanerad än då? :)

2011-04-02 @ 15:17:09
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0