tävlingsutrustning

Gjort ett litet colage på min och Fionas nuvarande tävlingsutrustning


JW ridbyxor
Equiline strumpor
säkerhetsväst budgetvarianten
JW hjälm
Soft up stigbyglar brun/vanilj
Eskadron benskydd
JW handskar
Victor huga kavaj/Equiline jacka (varierar mellan båda)
Supreme high rider stövlar
Lamicelle RG schabrak (det turkosa)

Tränset är för gammalt för att hitta bild på och sadeln verkar vara för ny. Men annars tror jag det var allt. Är rätt nöjd med den faktiskt. Älskar mina stövlar!! Och skulle bara vilja ha ett par nya benskydd för dom passar inte så jättebra till det andra. Men dom är ju inte det första man tänker på ändå. Och länktar verkligen tills jag får tävla utan väst!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Jaha okej, ja det förstår jag såklart! Lycka till!

2011-04-12 @ 22:06:38
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a

ååå vart köpte du det turkosa Lamicelle RG schabraket :O?

2011-06-20 @ 00:59:25
URL: http://maszerati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0