Tack mormor och morfar

Mormor och morfar kom hit nyss med ett "påskägg". Fast det var väldigt platt och vitt men lite annorlunda innerhåll. Fick pengar istället för godis. Tur det för mer godis behöver jag inte. Men jag säger inte hur mycket. Man vet aldrig om några konstiga människor skulle läsa som planerar att ta dom. Och eftersom jag vet att ni läser mormor och morfar så tackar jag er igen. Tack så mycket!



Farmor och farfar kom också nu och fick även ett riktigt påskägg då. Har inte öppnat det än men antar att det är godis i. Tack så mycket farmor och farfar!

Och självklart Glad Påsk til er alla!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Pengar i påskägget är bra! Sånt behövs ju alltid ;)

2011-04-23 @ 18:38:30
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0