tack för att ni finns

Kom hem för nån timme sen. Det blev mycket skojigheter igår. Tror vi somna vid halv tre nångång, lite trött. Och så var det astrångt i sängen. Först var vi 5 stycken så vi fick ligga på kortsidan så att alla skulle få plats. För att det skulle gå fick vi ha fötterna på en stol för annars gled man ner. Men det kändes som att min plats bara blev mindre och mindre så jag tog min kudde och kravla mig ur sängen och la mig på golvet men min jacka som täcke. Var väldigt borta så somna lätt iallafall, men det vart lite kallt ibland. Aja, roligt hade vi iallafall.

Vad skulle jag göra utan skitungarna.


Sandru <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwe dsm amanda <3

Snygg bild föresten;)

2011-04-14 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0