skulle inte tacka nej

Gjorde ett litet kolasch på saker jag vill skulle vilja införskaffa mig. Vart inte så många saker för är rätt nöjd med det jag har. Iallafall min utrustning, det är bara kavaj jag skulle vilja ha en ny. Har en ljusblå nu och det passa inte till så jättemycket men det går ju ett tag.

Saker jag vill ha:


Benskydden från börjes, (eventuellt att jag köper en dyrare variant, förmodligen inte, är extremt snål)
Träns från hööks
Kavaj vet jag faktiskt inte, vill ha en JW men hitta ingen bild på den så tog bara en blå från google
BR Schabrak från riderscorner

min nuvarande kavaj


hehe hitta ingen bra bild men typ så ser den ut

Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK

sv; Jaha okej :) Vad har du för någon nu?

2011-04-12 @ 17:09:26
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0