orka tyvärr inte

Hejsan alla! Kände inte för att blogga mer på kvällen sen. Så ni fick nöja er med ett inlägg. Idag har jag iallafall vaknat tidigt för tidig morgonträning. Det är gött att ha det gjort så tidigt på dagen, så behöver man inte tänka på det senare sen. Och äntligen är det lov nu! Så nu kan jag träna varje dag om jag vill. Ska in på hemsidan och kolla om det finns några roliga pass kanske? Känner att jag verkligen är på bra humör idag. Hoppas det inte förstörs för det finns ju inget bättre än bra humör!

Jag är nu officiellt ihop med mitt ben


Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv. hahah ;)

2011-04-16 @ 12:26:46
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Sv. jaa, folk säger att kvalitén suger på dom men de är mycket sköna så jag ska fundera lite på om jag ska köpa dom eller inte :)

2011-04-16 @ 13:00:33
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0