myspys

Hade jättemysigt igår på stranden. Först hade vi köpt korv och bröd. Sen när vi åkt till stranden kom vi på att vi glömde köpa chips. För det blev lite tråkigt utan. Så vi åkte tillbaka, det var jättekort som tur var. Och Malin och jag värsta tävla med mopparna. Min är snabbare men eftersom jag stjussa så gick den inte så jättefort. Men på raksträckorna fick jag värsta mellanrummet men kom det en uppförsbacke vart den värsta seg. Så dit vann jag och tillbaka vann Malin. Men jag körde ju lätt snyggast asså. Det var en kurva och jag körde så fort i svängen så det blev att jag värsta låg ner, haha trodde jag skulle skrapa i knäna. Hade lätt vinnit hem om jag inte bromsa så mycket i sista kurvan. Det vart rätt kallt på kvällen sen men jag som är smartast satte grillen bakom ryggen så jag vart faktiskt inte så kall. Bara på fötterna.

Fick med mig två fina uttryck..

Vi håller på att grilla korvarna så säger jag: Gud vad mätt jag är! Kan jag få ett bröd till? asgarv efter jag kom på vad jag sa..
 
Och det andra

Jag asgarvar och pekar på Tess och säger: Du vet nog vad jag tänker på
                                                      Tess: Ne, vad tänker du på?
         Jag fortsätter att asgarva och säger: Ingenting egentligen...      

Fick tyvärr inte med mig min (värsting)kamera..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, förlåt förlåt förlåt att jag inte han att prata. Jag såg dig när jag satt på LG men inte emellan klasserna :( Det var roligt att se dig och nu känner jag ju igen dig till nästa gång :)

2011-04-22 @ 17:21:41
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0