min lilla stjärna

Idag vart det ett pass på ridbanan. Det gick verkligen jättebra utan några störningsmoment under passet så hon vart aldrig stressad. Jag blir så glad av sånna här pass! Det tror jag nog Fiona blir också. Det är synd att man inte har med sig en fotograf på sånna här pass. Men jag har ju iallafall minnen men ni kan ju inte få se. Och snart åker ju Annie bort på praktik i 6 veckor, då blir dte inte lätt med foton. Kanske kan fråga mamma att filma nångång, det borde nog hon klara av. Vet inte mer vad jag kan säga, allting gick så bra.


älskar dig sjukt mycket <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att ni inte kom dit, men som sagt det var ju inte så bra och då kan det ju kvitta och åka till något som är lite närmare! Precis, ibland får man ta det som igår när det var lagtävling. That's life! ;)

Gick det bra för din syster då? :)

2011-04-18 @ 08:28:24
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0