lite för roligt

Hopptränade tidigare idag. Ja vad ska man säga...Om man ska säga sanningen så ville hon springa benen av sig och samtidigt försökte jag bromsa. Det ledde till att hon slängde upp huvudet så jag hade ingen aning om hur jag låg till hindret. Så det vart lite hopp tjo flöjt. Men hon var duktigt ändå. Det var ju första hoppträningen ute så jag hade inte direkt förväntat mig att hon skulle vara så lugn. Vi hoppa inge höjder heller eftersom det som sagt var första gången ute och då blir hon ännu galnare. Men vi tar nya tag till nästa vecka.

Annie tog lite bilder idag:)








haha, helt båda är slut!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fina bilder =D

2011-04-15 @ 22:39:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0