Jag duger bra som jag är

Har precis tränat. Det känns väldigt bra asså. Har varit jättelat än så länge på hela lovet. Men ja känner inte riktigt för att åka iväg när det är så bra väder. Men idag gjorde jag det och det känns asgött! Var väldigt seg i början, men jag fösökte övervinna det. Och när jag hade bestämmt mig för att springa en halvtimme kände jag bara usch. Men det är gött när man vinner över sig själv! Det är ju snart sommar för tusan och det betyder bikini, måste vinna över mig själv lite mer.. Jag säger verkligen inte att jag ogillar min kropp. Eller det finns ju alltid saker man vill ändra på. Jag tycker inte jag har den snyggaste kroppen men jag orkar inte bry mig om vad andra tycker. Tycker dom jag är ful, fine, jag behöver inte gifta mig med dom iallafall. Jag duger bra som jag är och jag vill inte ändra på mig själv bara för att nån annan skulle störa sig på mig!


Kommentarer
Postat av: jessica

fin blogg du har :)

2011-04-19 @ 22:29:43
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0