irriterande

Är inte på det bästa humöret. Eller det är bättre nu men förut. Jag och Hanna skulle hem till henne och äta på lunchen. Så vi tar moppen dit för annars skulle vi behöva en rast på typ 2-3 h. Iallafall så gotta vi oss och gjorde pankakor men sen när vi ska åka tillbaka startar inte moppen. Hur jag än gjorde funka det inte. Så jag ringde pappa så som tur var kunde han komma efter en timme. Så sista lektionen var ju bara att ställa in. Men som tur var den inte så viktig. Men det som var jobbigast var att vi hade ju väskorna och allt i skåpen.. Men pappa fick igång moppen sen så jag kunde åka och hämta dom sen åkte jag och träna. Det vart rätt sent så jag hann inte så länge. Det gjorde mig heller inte så glad men det var ju bättre än inget.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag måste bara fråga, hur hög är din häst :)?

2011-04-05 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0