hoppträning

Idag gick hoppträningen riktigt bra! Inte alls lika vild och springig som förra gången. Hade ju som sagt bestämmt mig för att det skulle gå bra. Men hon tyckte två hinder var läskiga. Det kom nog sol på dom så hon vart feg och så vart hon väldigt trött i slutet och tog väl chansen att stanna istället. Men när hon väl hoppa var hon duktig. Hon hoppade väldigt väl och lite överdrivet på vissa hinder idag. Hade nästan problem att sitta kvar asså. Men jag överlevde ju.

Annie följde med en sista gång innan hon åker iväg till skåne.

Ja, som sagt, överhoppa sig en aning. Och som ni ser hade jag lite svårt att hålla balansen så och tappa högerskänkeln så det är därför jag lutat så mycket.




skänklarna något för långt bak..Hade lite problem med det idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0