hon är väldigt söt iallafall

Det går bara bättre och bättre på hoppträningarna nu. Hon blir mindre och mindre galen. Nu är hon bara lite galen och hon orkar mycket längre nu innan hon blir trött. Så kanske vi kan höja lite tills nästa vecka också. Det är ju rätt bra om jag tränar på 1 m banor iallafall efterson jag ska tävla på det snart. Det ända som inte gick helt hundra var en högerbåge. Hon vägrar att svänga ordentligt. Men jag kan tro att det har lite med hennes trötthet att göra också. För när vi hoppa fram missuppfatta jag vilken oxer det var vi skulle hoppa och hoppa den istället och då gick det bra. Men sen i banan ville hon inte svänga. Tryckte allt vad jag hade med ytterskänkeln och höll på ytter med det funka inte så jag var tvungen att ta i på inner men då tar hon chansen att slänga ut bogen och svänger inte. Men jaja, det funka efter ett tag. Hon är väldigt söt iallafall.


har ingen fotograf nu på ett tag, men kan kanske få mamma att filma nångång.


Kommentarer
Postat av: Antonfatima

very intersting site ..congratulation..

2011-06-21 @ 14:42:50
URL: http://antonfatima.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0