galningar

Red i skogen idag på morgonen. Det var ju väldigt fint väder så många var ute med sina hundar tyvärr. Den första som vi mötte gick bra. Andra var väldigt läskig så hon var tvungen att gå ner i diket. Och den tredje var ASLÄSKIG!! Hon tvärstanna men slängde sig inte runt som tur var så jag kunde sitta kvar. Men Tara slängde sig runt och Annie åkte av och jag tänkte som vanligt typ bara på mig själv och vart asrädd för att Fiona skulle bli galen och börja springa efter Tara. Men kopplade lite sen och vände efter för att försöka få stopp på Tara. Men hon sprang inte så långt så det gick bra. Sen efter det hade hänt var väldigt många saker läskiga. Hon sprang in i skogen en gång men lika fort ut igen. Sen på sista galoppsträckan låg en stubbe på sidan av stigen, som den alltid gjort desutom, då var hon tvungen att slänga sig in i skogen men det låg nåt där så hon fick hoppa in, sen kom ju ett träd mitt framför henne, asläskigt, så hon hoppa undan igen. Men jag satt kvar ändå, tappa båda stigbyglarna men det gick bra. Ja, vem har sagt att hon är normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0