förlåt

Har tyvärr inte kunnat blogga förens nu. Har gjort så mycket så kan äntligen koppla av nu. Efter skolan träna jag en timme, sen hem och red, sen fixa i stallet, sen skrev jag klart mitt historiaarbete, sen ut till stallet igen för att ta in hästarna, sen in igen och duscha. Som tur är gillar jag att ha saker att göra.

Red på banan idag igen. Mamma är ju inte hemma och vi har aldrig ridit själva i skogen med henne innan. Så förta gången vill mamma vara med så hon går en runda i skogen medans jag rider. Men det gick bra iallafall. Vart ett väldigt kort pass. Tiden går så sakta när det går bra. Hehe, låter kosnitgt men håller ni inte med? När det går bra går tiden jättesakta och när det går dåligt och man vill ha mer tid går tiden asfort! Skulle vara tvärt om. Men nu är det inte så, och hon fick ju röra på sig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0