bland det sötaste jag någonsin sett!

En av hästarna föla igår/natt. Mamma väckte mig när hon sett det och asså så sjukt söt!! Har aldrig sett något så gulligt!! Speciellt när den skulle försöka ställa sig upp och när den äntligen kom upp, att hålla balansen också. Man kunde nästan se vad hon tänkte "Det är lungt, jag klarar det här. Läget under kontrol" och sen duns ner i marken. Haha, och så när hon skulle dia var hon så sugen så hon sulta överallt, på mammas lår, mammas mage, mammas allt, till och med luften ett antal gånger. Sen skulle min mamma försöka visa henne men hon var så trög så hon sulta på mammas fingar istället. Så söt! och var så nära hela tiden men hon hitta till slut. Sen la hon sig ner för att sova. Det är det mesta hon gör. När man kommer sover hon, hon vaknar och gosar, hon är sjukt kelig! sen diar hon och sen sover igen. Asgullig!!

ville inte ta med blist ifall bebisen skulle bli rädd.



Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

ååh vad söt!!!

2011-04-27 @ 23:22:50
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0