måndaaaaaag

Usch för måndagar.. Dumma engelskan förstör varenda en av dem.. Hahah, positiv början på det här inlägget! Men ne, ibland, eller väldigt ofta förresten, ångrar jag att jag valde engelska och inte naturkunskap, men klarar jag engelskan är det en sjukt bra merit till framtiden eller vad man kan kalla det. Så försöker verkligen och hoppas ashårt på att jag får godkänt. Annars har det vart galet skönt idag att ha känslan att gymnasiearbetet är inlämnat och jag börjar lugna ner mig ordentligt nu.. Kunna fokusera på lite annat. Men tyvärr med min press på mig själv så börjar jag redan nu stressa upp mig för svenska nationella och engelska som ska vara som nationella men det är inte det. Men för mig räknas det som nationella när de kommer vara exakt likadana. Usch. dumma hjärna.. Jaja, snart är det studenten!! Min klänning är fixad, mössan är fixad, väntar bara på att den ska komma, och skorna ska jag köpa lite längre fram tänkte jag. Åhh, underbart!!

bästa Mia asså, läsvärd artikel!

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/jamstalldhet/article18495704.ab

 

Min klänning <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Vart har du köpt klänningen? superfin!!!

Svar: tack! Köpte den på nelly! :)
Amanda Pettersson

2014-03-31 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0