mitt "händelserika" lov

Usch, fett seg i huvudet är jag.. Mycket skrivande på projektarbetet under lovet. Men har fått en hel del skrivet och jag hoppas det blir bra. Annars tjuter jag sönder. För jag vägrar ha "slösat" bort ett lov på nånting som inte betyder nått. Men så illa ska det nog inte sluta. Hela min vecka har i princip sett exakt likadan ut varje dag, haha! Vaknar runt 7, går upp och klär på mig, går ut till stallet och mockar, går in och äter frukost, åker till gymmet, kommer hem, äter mat, skriver på arbetet x antal timmar(...) går ut och fixar det sista i stallet, tar in hästarna, nästan alla dagar har vi gjort nått med Fiona, antingen banan eller skogen, sen in mellan 5-6, kollar greys anatomy, äter kvällsmat. Vissa dagar har jag skrivit ytterligare lite på arbetet efter maten på kvällen. Annars har jag varit typ död varje dag på kvällen. Så det har ju inte varit ett lov där jag bara gjort massa roligheter och vilat ut precis.. Men jag vill verkligen inte klaga heller. Jag gillar rutiner, jag mår bra av det och min kropp också. Jag lägger mig samma tid varje kväll och vaknar samma tid varje morgon. Så jag får min sömn som kroppen själv känner att den behöver. Det har varit lite långtråkigt några gånger, men då har jag gjort något annat istället. Jag har till exempel sått stå för handlingen av mat den här veckan, städat hela huset och så har jag gjort en storsmörjning av utrustningen. Hahah, WOW tänker ni, men det räcker för mig. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0