9:e februari

lite smått halvseg idag asså. Igår blev det gym på morgonen, hem och sen åka iväg med mamms för att handla lite hästfoder osv. Sen jobbade jag med ett skolarbete ett tag, skönt att bli färdig med det! En liten skogsritt i skogen på det, sämsta underlaget så fett depp, och sen fick melodifestivalen avsluta den dagen. Älskar traditionen med tacos + melodifestivalen, eller nått annat liknande program. Fett mys! 
Idag blev det att gå upp tiiidigt för att följa med på tävling med syster i snuskigt väder. Men hon red bara en klass så  det var inte så farligt. Passade även på att läsa bok till gymnasiearbetet när vi åkte i bilen. När jag kom hem gick jag ner till stallet, mocka lite bajs och sen in och bytte om för att rida lite i ridhuset. Gick väldigt bra trots att hon var galen i början med glädjefnatt. Grejade lite i stallet och sen var det boxpass för papps och mig. Alltid lika roligt! Även suttit nu en stund med ett annat skolarbete som jag näst intill blev färdig med, måste bara läsa igenom det lite grann. Ska va klart på tisdag och hinner inte skriva så mycket imorgon för har även prov i geografi då. Gah, vad mycket det är.. orkar inte.. Men endast en vecka kvar sen är det lov! Skönt! Dock blir det inte mycket till lov med tanke på gymnasiearbetet som jag kommer få jobba som en idiot med..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0