26:e September

Inte skrivit på ett par dagar nu. Men det har inte hänt massor eller något speciellt. Tisdags red jag en sväng i skogen, om jag minns rätt? haha, jaja. Igår var det hoppträning efter en seg skoldag. Gick riktigt bra faktiskt! Var bana även denna vecka, men det känns bra inför tävlingen på lördag! Åh vad kul det ska bli!! 
Idag hade jag som vanligt bara en lektion i skolan, skönt är det! Sen efter den lektionen luncha jag med käraste Hanna på ströget. En mumsig taccotallrik fick det bli! Sen gick jag en liten runda på stan och kolla efter jackor. Hitta en jag kunde tänka mig köpa men väntade lite och åkte först till stadium outlet. Och vet ni vad? Hitta en perfekt jacka!! Sved lite i plånboken, men det är värt det! Orginalpriset för den var 2500 kr och jag fick den för 1290, så det är ändå halva priset, då kändes det lite bättre. Sen hem i alla fall, och efter en liten stund gick jag ut till stallet för en liten tur i skogen med min tös. Galen var hon idag! haha, hon testar verkligen mitt tålamod ibland..

hahah!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0