sista oktober

Har inte haft tid eller lust att skriva så mycket de senaste dagarna. Hade i alla fall askul i Ullared i tisdags. Lyckades hålla mig från att inte handla alltför mycket. Är väldigt nöjd med mina köp. Det var väldigt mycket folk, men hade inte väntat mig något annat eftersom det är lov. 
Igår var det onsdag. Började dagen med lite mockning, kolla när syster hoppträna. Sen lite gymtime. Gick gryyyymt bra igår! Armar och ryggen dödades. Sen lite senare var det hoppträning för mig. Var övningar vilket kändes bra för Fionas del. Men hon var ganska stökig både på framridningen och framhoppningen. Men när vi fick vänta en stund på att hoppa det som en bana sen så hade hon lugnat ner sig, så det funkade riktigt bra. Så blev nöjd tillslut. 
Idag tömkörde mamma Fiona litegrann medans jag hade lite ärenden i stan och passade sedan sen på att träna lite medans jag ändå var där. Idag blev det benens tur. Men tog det lite lugnare idag då jag kände av passet igår ganska mycket. Så pressade inga tunga vikter. Annars har det inte hänt något speciellt idag. Kollat lite film, scary movie 5. Var sådär, men ändå helt okej. Hade hoppats på mer. Kollade även lite ponny hoppträning nu på kvällen. Har även försökt skriva lite på mitt arbete och usch vad segt det är.. Tur att jag blev typ färdig innan lovet för det är svårt att starta skolhjärnan såhär på lovet.. Länktar bara till nästa lov nu! Hahah! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0