Massor förlåt och Grattis!

Vill börja med att be om ursäkt till min älskade morfar för att jag inte ringde och gratta dig på födelsedagen igår. Förlåt! Tänkte på dig hela dagen och att jag skulle ringa men det dök bara upp i hjärnan att jag skulle ringa på tillfällen då det inte gick.. T.ex under lektioner, på gymmet och när jag red.. Men du ska veta att jag ändå tänkte på dig massor! Så ett sjukt stort GRATTIS till dig i efterskott! Du är den bästa morfadern jag kan önska mig! 
Annars igår, så gymmade jag som sagt efter skolan. Blev armar och rygg och det börjar kännas riktigt bra! Känner mig redan mycket starkare trots den korta tiden jag hållt på än så länge. Bevis på att jag gör rätt! Sen hem, bytte om direkt och gick ner till stallet. Mocka snabbt och mamma och jag samarbetade att göra iordning så vi fort kunde åka upp till nyrk för att rida lite en kortis. Bara vatten och gegga i skogen och på vår bana tyvärr... suger, men jaja. Får va glad för den tiden vi haft utan regn. Sen var det dags för mat, gjorde mackaroner och min asgoda köttfärssås. Mums! Efter det var det bara att sätta sig vid datorn för att försöka skriva lite på inflationsarbetet. Slut på den dagen!

Idag är det först skola till halv fyra, sedan efter det är det hoppträning som gäller! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0