lite blandad info

Usch, vet inte vad det beror på, men har haft ett par jättesega och tunga dagar igår och idag. Har känt mig trött, seg och huvudvärk till och från. Träningen igår innan skolan gick skit. Orkade inte, så avbröt efter ett tag. Kändes ingen mening med att fortsätta. Sen en lektion i skolan, slappa kvar där en stund och sen hem. Fixa hela stallet. Asjobbigt var det, allting kändes bara så himlans jobbigt! Idag körde jag ett spinningpass på morgonen innan skolan. Det gick rätt bra faktiskt! Hjärnan hade väl inte vaknat än och reagerat på att jag gjorde något. Men sen när jag kom till skolan vart jag sådär hängig igen.. Jättejobbigt är det. Länktade bara hem.. Men kom hem tillslut. Mockade och fixade det som behövdes i stallet. Sen in och fick sitta några minuter och äta lite mellis, trodde jag skulle ramla ihop typ(väldigt överdrivet) för jag var så hungrig. Sen ut till Fiona som skulle tömköras, gick inte heller bra. Hon kändes konstig sa mamma och tog inget stöd på bettet. Så även det fick avbrytas. Men men. Så är det ibland. Den här årstiden blir man ju deprimerad av så det går väl över. Snart decmbermånad, det kommer bli sjukt mysigt!!
Hade tänkt att det här bara skulle bli ett kort inlägg egentligen där jag skulle berätta att jag ska tävla imorgon och på  söndag. Haha, så kan dte å när man är lat och skriver för sällan.. Men nu vet ni! Blir en 120 klass båda dagarna. Blir även sista tävlingen på ett litet tag nu med högre klasser. Fiona behöver vila lite från det. Jag med tror jag. Blir lite smått nervös, men det ska nog gå bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0