taggar så hårt det bara går!!

Igår vakna jag upp hos min myspojke, åt mysig frukost med hans familj och åkte hem runt 1. Åkte förresten skidor i lördags. Sjukt kul! Men vart sur några gånger för jag var inte så värst bra påt, haha! Men det kan jag inte begära, det är ju inte som att gå ut och bara springa direkt. Men jag ska nog lära mig! Annars igår efter jag kommit hem hände inte så jättemycket. Inget speciellt iallafall. 
Idag har jag tagit en chilldag hemma. Mamma var ledig fram till 12 så vi myste lite på morgonen. Sen kolla jag film och greja lite sen kom alla hem igen. Lite senare på eftermiddagen följde jag med när syster red dressyrlektion på Fiona på klubben. Och nu, nu ni, nu sitter vi hela familjen bänkade framför tv:en och kollar på Ullared och taggar så hårt det bara går!! På torsdag åker vi dit!! Har aldrig varit såhär taggad nångång, så himla glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0