just having one of those bad days

Usch, inte haft nån bra dag idag.. Tror det beror på att jag har ångest, är nervös och rädd inför morgondagen så allt har bara känts skit. Inte kunnat hålla humöret på topp, känt mig usel och bara haft massa negativa tankar om mig själv idag.. Fast positivt med dagen var att den börja bra iallafall! Gjorde en sjukt mumsig frukost och körlektionen gick bra. Men sen blev det bara värre och värre ju längre dagen gått.. Lite bättre nu men ah, fortfarande inte bra. Gör verkligen vad som helst för att jag inte ska klanta mig imorn! Ber till alla gudar som finns! Så hoppas på att kunna må lite bättre psykiskt efter det. Så nu vet ni hur skit jag mår, haha. Roligt och positiv jag känner mig! Men lovar att det är bara tillfälligt, i det stora hela mår jag toppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0