har ett liv igen!

Kan inte beskriva min lycka! Jag blev godkänd på teoriprovet!! Slitit som ett djur sjukt länge nu, aldrig lagt nån tid på nått annat direkt. Alltid prioriterat att plugga ett bra tag nu och det lönade sig! Så nu kan jag ha ett liv igen.. Göra lite annat och ta det lugnt. Sjukt skönt! Så hoppas verkligen på att lyckas med uppkörningen bara nästa vecka! Annars de senaste dagarna har jag tränat lite, jobbat lite och ridit. Fått dra ner på träningen en del pga. personliga själ. Tråkigt men jag är snart tillbaka! Fiona mår bra och är galet pigg hela tiden! Det var väl det viktigaste jag kan komma på nu, kan inte skriva detaljerat för då blir det en roman, haha! Ska försöka skriva här nu igen när jag äntligen har tid! Så lycklig!

hihi, gammal bild

Kommentarer
Postat av: L

Gratulerar att du klarade teoriprovet och lycka till
på uppkörningen!

MVH Flitig bloggläsare

2013-02-07 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0