god morgon på er!

Sjukt skönt med helg måste jag säga! Igår blev det gym en liten stund innan skolan. Kände att jag hellre tar det på morgonen när jag hade sovmorgon så länge istället för att va i skolan typ 1 och en halv timme innan skolan och sen träna efter. Så det kändes bra! Efter skolan åkte jag till Toni och myste lite, sen vart vi upphämtade för att se på bio med Sassa, Lars, Kiki och Malin. Ego kolla vi på, sjukt bra film måste jag säga! Rekomenderas starkt! Efter det gick vi till en pizzeria, jag tog en kycklingsallad. Asså kyckling och sallad in my heart forever and ever! Hahah, kan inte beskriva hur mycket jag älskar det! I alla fall, efter det gick vi en liten stund in på hugos, chilla lite och sen in på Harrys. Vi hade inte så mycket tid innan pappa skulle komma och hämta mig, men bara för att jag kunde. Så det var kul! Länktar till sommaren så det är varmare och fler av kompisarna fyllt 18 så vi kan festa! Nu ska jag bara vänta en liten stund på pappa för han skulle skotta lite, sen bär det av till gymmet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0