de senaste dagarna

Han inte skriva nått igår eller mer på lördagen. Efter gymmet gick pappa och jag lite på stan och köpte nya träningsskor, välbehövligt! Mina var något slitna.. Sen på kvällen träffa jag min mys och kom hem på kvällen.
Igår plugga på massa historia på förmiddagen, vid 1 träffa jag bästa hanna på stan och plugga lite mer. Sen vid 4 så var det årsmöte med klubben på sjöbris. Lite småsegt men kul ändå. Sen när jag kom hem så plugga jag ännu mer historia. Så jag blev nästan helt klar med arbetet. Måste fråga lärarna lite om saker så kan inte göra det helt klart. Men det är bara jättelite kvar. 
Idag var det skola till halv 4, sen gym med Hanna. Vi träna armar och mage idag. Gött! Sen hem, laga lite mat och nu pluggar jag lite, kollar datorn lite och myser lite. Lite av allt kan man säga! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0