lär nog inte va någon som missat

Att det faktiskt snöar idag. Inte bara snöar, blåser som tusan! Så tror nog att det mest är den snö som redan fallit som blåser omkring. Inte så mycket nytt eller mer som kommer. Men blev faktiskt lite glad imorse när jag vakna och såg att det var vitt på marken. Eller ah, antydde det med tanke på hur mörkt det var. Men åt min julgröt, som jag kallar den, kolla julkalendern och sen trotsa jag vädret och satte mig i bilen. Det blev lite krongel på vägen med en lastbil som hade kört fast på en avfart som jag skulle in på och blockerade vägen. Men hade som tur var åkt i så god tid så hann med att svänga där ifrån och åka och köra av på en annan avfart. Så hade fem minuter på mig när jag kom fram. Som tur var, var jag redan ombytt så det var bara att byta skor och sen satt jag på cykeln. Hejja hejja! Efter det till skolan. Lite seg dag men fick sluta tidigare så det var skönt. Sen hem och bytte direkt om för att gå ner i stallet. Mamma hade redan tagit in tanterna så behövde inte stressa massa. Men tog ändå ut Fiona och mockade. Självklart direkt när jag ställde in henne igen så pissa hon.. hahah! Aja, det kommer mer. Snart blir det laga taccos och mysa till idol. Hejjar inte på nån av dem, men tror Kevin kommer vinna faktiskt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0