dan före dan före dan före dan före doppardan

Om jag räkna rätt. Annars är det himlans skönt med lov ska ni veta! Lagom avslutning i skolan igår, fortsattes med en liten lunch på stan sen hem och smågreja lite. Senare på kvällen var det taccokväll hemma hos kiki i Vadstena, trevligt trevligt. Åkte hem vid halv 11 nångång och somna typ direkt. Idag började dagen med att vakna för tidigt, )tyckte min kropp men har ju lov nu så det fick va okej), för att rida ett liten pass på banan med Fiona för att känna hur hon kändes. Hon kändes mycket bättre, vilket betyder att hon förmodligen måste behandlas. Tråkigt, men som mamma säger så hade det varit ännu tråkigare om hon inte hade känts som hon gjorde, för då hade vi ju inte vetat vad problemet var. Så mamma ska ringa till veterinären på måndag. Annars efter det så var det raka vägen in snabbt, bytte om till träningkläder för ett vätternrunda spinningpass! 2 timmars cykling är inget att leka med ni! Fast det är ju som all träning, det blir vad man gör det till. Kändes inte som om det fanns en enda torr fläck på mig efteråt, haha! Skön känsla.. Annars har jag inte gjort så mycket. Handla på maxi med resten av svenska folket, kolla ett avsnitt av "på bar gärning" och har mest myst inne. Och mysfaktorn är fortfarande på med mamms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0