bra dag!!

Även fast jag bara normalt har en lektion på torsdagar, vilket är typ ingenting, så var det sjukt skönt att vara helt ledig idag. Jag blir liksom nästan lite stressad av den där lektionen. Behöver verkligen inte bli det eftersom jag lätt hinner med allting ändå, men det blir ändå jobbigt för det är en tid att passa. Så började dagen med en sovmorgon, skönt! Ner till stallet och fixa allt, in åt frukost och ut igen för att rida en liten runda i skogen. Vi är lite osäkra på om Fiona behöver behandlas eller inte, efter ridturen i tisdags då det kändes inte helt hundra. Så hon har fått smärtstillande i två dagar nu för att se om jag känner någon skillnad. Men det var jättesvårt att säga.. Hon hade en galen ponny i rumpan bakom sig som stressa henne och hon är redan stressad i skogen vanligtvis, och ja, hinner inte känna så mycket. Men vi får se, vi ska kanske upp till ridhuset på lördag, kanske kan känna då.. I alla fall, sen gick jag in, bytte om igen och åkte in till stan för ett pass på gymmet. Gick riktigt bra! Nytt PB i marklyft, yey! Imorgon är det endast avslutning i skolan, galet skönt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0