18:e december

Äntligeeeen(!!!!) är allt i skolan klart! Kan knappt fatta det asså.. Har slitit som ett djur och kämpat mig igenom varje prov, inlämning, läxa och med 0% frånvaro är jag klar med höstterminen. Känns nog rätt bra. Kommer vara helt ledig imorgon, vi har vanligtvis bara en lektion men våran lärare är sjukskriven så den är inställd, och på fredag är det endast avslutning i aulan. Är galet skoltrött så är extremt välbehövligt. Idag hade jag sovmorgon till halv 11. Så fixade allting i stallet imorse så det var helt klart i eftermiddag och gick sen in för en lång och lugn frukost. Skönt att bara ta det lugnt. Sen till skolan, hade svenska, skrev sista psykologiinlämningen, skrev sista provet och hade sen engelska till halv 4. Skönt var det att åka hem sen. Väl hemma så kollade jag lite one tree hill och sen pynta granen! Så fin blev den! Och det verkar faktiskt som att katterna kommer låta den va. I alla fall ikväll.. haha!

Mums på lussebullar mamma och jag gjorde i söndags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0