4 dagar kvar!

Herregud, igår gick sjukt fort! Började dagen med att ta hand lite om min Fiona. Borsta och plockade bort äckliga flugägg. Sen åkte jag in till stan och träffa brudsen för att kolla så att allting är som det ska. Åt lite gott och sen handla lite. En långklänning för 99 kr, fynd! ett par klackskor 199 kr, fynd! och en bh för 50 kr, återigen fynd! Så allt det ska med ner till magaluf! Sen var det familjemöte på schemat, hem och käka sen var det dags för styrelsemöte på klubben. Sen var i stort sett dagen slut. Åkte hem, mormor och morfar var här men stannade inte så länge, och sen kolla jag bara lite tv. Sen var det läggdags! 

Idag har jag planerat att följa med upp till nyrk för att titta när syster rider hoppkurs. Rida Fiona på banan och förhoppningsvis skänninge marknad. Men det är inte säkert.. Får se!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0