won't let it happend

Livet går väldigt upp och ner just nu, så vet inte hur mycket som kommer skrivas här. Men ska försöka lite för min egen skull. Dagarna är både bra men samtidigt de sämsta i hela mitt liv. Jag dras fram och tillbaka, tankar som trycker ner mig så långt ner det bara går i helvetet och stöttning som drar mig upp igen till himmelriket. Försöker finna lite glädje i vardagen från alla håll och kanter då ridningen tagits ifrån mig.. igen.. Kämpar varje dag för att komma tillbaka till det "normala" men något annat mörkt inom mig kämpar varje dag för att hålla mig kvar och göra allt ännu värre. Utsätter mig för sådan plåga för att jag ska välja den lätta vägen. Men tänker inte göra det! Jag ska kämpa, jag ska vinna, jag är starkare! Vill leva normalt igen och det ska jag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0