kommer bli bäst!

Nu är nog det mesta jag kan fixa inför imorn klart! Är så sjukt taggad! Sitter faktiskt och kollar samandraget från dagens tidshoppning.
Annars så har dagen varit bra. Hade typ en serriös lektion.. Men det säger jag inte nej till! Vi satt ute i solen en lång stund och hade det jättemysigt! Slutade vid 1, åkte hem och åt lunch. Sen upp till klubben och titta på när syster hoppträna. Hem igen och sen handla vi lite inför helgen. Försöker att inte ta med mig för mycket, men det händer lätt.. haha! Ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej, jag har precis börjat läsa din blogg och har uppfattat att du har egen häst. Har ni egen gård, var i så fall? Eller rider du på en ridskola, vilken i så fall?
Jag rider också och har två egna hästar, så skulle vara roligt att veta var du rider.

2013-04-27 @ 09:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0