kommer sakna dig bebis.. <3

Torsdag idag och fredag imorn. Skönt. Dagarna rullar på alldeles för fort. I onsdags var det hoppträning. Framridningen kändes lite sisodär, kände mig rätt stressad och kunde inte varva ner ordentligt. Men skitsamma, det var ju en hoppträning och inte en dressyrträning. Banan sen var ganska tekniskt byggd, vilket är bra inför tävlingen på lördag. Taggar! Den gick ganska bra tycker jag också, så det blir görsabra! Idag har jag haft ett möte och var på vårdcentralen för att kolla upp mitt konstiga öra som de inte visste vad det berodde på.. suck.. Sen handla jag lite, åkte hem och laga mat och sen in till stan och träffa fina tjejor. Kolla lite på stan och sen tog en kaffe. Åkte hem, greja lite i stallet, käka och gick promenix med mamma och tanterna. Riktigt mysigt! Sån lycka när man ser all snö som försvinner från gång till gång! Men fick ett sorgligt besked när vi kom tillbaka. Förstår inte varför detta ska drabba våran familj gång på gång.. Vår älskade lilla bebiskatt finns inte mer.. Han har blivit påkörd.. Orkar inte skriva nått snyftinlägg just nu. Kanske gör det nån annan dag, kanske inte.. Känns jättetomt och vet inte riktigt vad jag ska kunna säga/tänka för att det ska bli bättre. Men han led inte i alla fall. 

R.I.P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0