1:a April

Går inge vidare med mitt skrivande här direkt.. Har gjort lite blandat. Har ju varit påsk osv. På torsdagen så blev det ju som sagt lov, underbart! Besökte farmor efter skolan och tacka för påskpengen jag fick, sen hade jag ett möte. Efter det greja vi lite med hästarna, gick promenad och myste. I fredags var det tripp till Linköping med girlsen! Käka på subway, bästa som finns! Shoppa en del, fast typ allt på värsta rean så fick massor för lite pengar. Gillas! Lördag red jag i ridhuset på morgonen, så fin var hon! Sen åkte pappa och jag till Elgiganten och inköpote en ny mobiltelefon, alltså min nya kärlek just nu, haha! Igår tog jag lite chilldag. Gick promenad med fiona och mamma med tara, sen på kvällen var det jättefin påskmiddag hos mormor och morfar. Lax, så mums! Idag följde jag med upp till ridhuset när syster och mamma greja med lilla bebisponny. Kom tillbaka, käka lite och sen var det markarbetslektion vid 2. Början kändes sådär, hon var väldigt stressad. Stadig oså, men lyssnade inte så bra. Men när det släppte så kändes hon jättefin. Hon är verkligen jättemjuk och följsam i tygeltagen nu! Även galoppen börjar bli mycket bättre. Framsteg! Imorn blir det utflyckt till Örebro med tjejerna, kulkul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0