you are the one that I dream about all day

Igår vart det en tur i skogen med knasbollen och varamonmys på kvällen! Älskar sommaren!
Idag har det varit en heldag på Norrköping Horse Show och Ungdomsträff. Kul det också. Ungdomsträffen var faktiskt rätt bra. Kan va bra för de övriga US-medlämmarna att få veta lite mer vad det går ut på och vad de faktiskt är med i. Sen när vi var klara kollade vi på 150 hoppningen och Grand Prix kur dressyr. Så himla kul. Det var så fina banor och fina hästar! Känns för övrigt lite kul att ha tävlat på samma bana som Svante Johansson och Saint Amour. hähä! 

Ångra lite att jag inte tog några bilder men jag orka inte när jag var där. Jag ville ju se och det gör man inte lika bra när man tar kort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0