who says your not beautiful

Skola med nationella skrivdel i tyska. Gick sådär asså.. är inte så bra på att skriva, men vi får la se. Drog till gymmet efter skolan, sprang 45 minuter och lite styrketräning. Sen hem, chilla lite. Mamma lastträna även Fiona lite. Gick faktiskt väldigt bra tycker jag, mamma kunde lasta in henne själv, så hon gick in helt själv. Sen så övningskörde jag till maxi och tillbaka när vi handla. Ska ta tag i det här ordentligt nu när jag förhoppningsvis inte har så mycket läxor och prov längre och det är ljust hela kvällen. Ska ha mitt körkort bara några dagar efter jag är 18!

haha, hon hade snott mina tyglar i språnget i vanlig ordning, men det går ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0