studiedag

Önska att jag kunde ha fått leva kvar i dom dröm inatt, hah hata när jag vakna, vart jätteledsen! Gick iallafall upp efter ett tag och käka frukost sen åkte jg in till stan för att möta upp Linn och Hannelore för att köpa in godis till tävlingarna nu i helgen. Vi köpte jättemycket gott så längtar tills i helgen, ska köpa massor! Sen måla vi klart vårat hinder, eller palisaderna. Riktigt fint vart det! Sen hem, käka och red ett pass på banan. Gick sådär, inte så jättebra. Underlaget på ridbanan var så dåligt idag, det måste regna. Men det är ju tur att det ska det snart. Men hon fick träning iallafall. Sen har jag gjort klart mitt arbete, så himla skönt! Så istället för att sluta halv 4 på fredag slutar jag tio över 1, najs!!

hahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0