soon, you won't get rid of me

Igår räckte inte tiden till, till att sitta och slappa vid datorn. Sluta vid ett och fika en stund med Frida, Vendela och Kiki. Sen åkte jag och Malin till Sandra. Vi åkte till maxi och köpte jordgubbar och vindruvor och åkte till varamon. Vi hade tänkt att ta vårat första dopp men det var för kallt. Så vi stod istället som två kärringar och bara svätte vatten på oss. Sola mycket istället. Det var så skönt! Älskar varamon, kan verkligen spendera en hel dag på att vara där. Speciellt på kvällen, då är det bäst! Sen när jag kom hem hade jag ett asjobbigt historiaarbete som jag var tvungen att bli färdig med. Höll på att ge upp ett tag men lyckades övertala mig själv genom att det är typ det sista jag gör åt skolan!! Men nu ska jag fixa klart det sista. För nu ska mamma, jag och syster åka till Charlies häst och hund för den sorslgna rean!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0