råka dansa när man skulle pausa

Igår skoddes lilla Fiona klart. Väldigt fint vart det! Sen vid 1 hade jag US möte på klubben. Vi hade inte så jättemycket att gå igenom men kolla läget lite. Sen när jag kom hem så käka jag lite och sen tog in Fiona för en tur i skogen. Mysigt med en pigg knashäst. Sen på kvällen åkte jag till Hanna. Vi käka först pizza och sen träffa Felicia, Macke, Johan och Adam. Snacka till typ 12 sen frös jag så mycket så jag åkte hem. Hade känt mig lite krasslig under dagen så sen när jag kom hem låg jag typ och bara skak i sängen i minst en halvtimme! Sen på morgonen idag vakna jag och mådde skit.. Mådde lite bättre under dagen och hatar att bara ligga hemma så åkte in en stund till stan med papps och fick lämna in min älskling(mobilen) på lagning. Är asledsen nu. Har gått och känt i fickan hela dagen men det känns som att något fattas.. Hahah, illa! Så nu kommer jag få va utan den i typ 3 veckor. Är lite smått deprimerad.. Aja, sen när jag kom hem vila jag lite, käka lite och sen gick ut i stallet för att trotsa min sjuka kropp och rida ett pass på banan. Så nu har jag sjukt ont i ryggen igen. Som jag alltid har när jag är sjuk och orkar inte stå upp. Så det blir vila resten av kvällen och hoppas på att jag mår bättre tills imorn. Tänker inte hoppa över tävlingen för att min kropp är konstig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0