living in a dream

Simning i skolan idag. Vi hade nått slags bälte runt midjan och så skulle vi springa i vattnet. Så himla roligt! Men också jobbigt! hahah, vart lite irriterande när man inte kom nånstans. Vi gjorde även massa andra jobbiga och roliga övningar. Sen sist skulle vi göra fjärlissim. Malin(som simmat sedan hon var 6 år) gjorde det jättelätt och bra, alla tittar på så jag tänkte nån måste ju börja liksom. hahah, men det såg inte lika bra ut när jag skulle görat, såg mer ut som att jag försökte att inte drunkna eller nått. Men vart lite besviken för vi inte körde vattenpolo.. Sen åkte jag hem efter skolan vid 1, orkade inte träna, simningen räckte för dagen asso.. Fiona skulle testas att skos utan lugnande men det gick inte så bra.. Så nu går hon med en omskodd bakhov och den andra bakhoven utan sko men verkad.. Så det blir ingen hoppträning imorn.. Men hovslagaren kommer ut på fredag igen och då får även veterinären komma ut *suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0