I am me and that' all I can be

Blogg.se var hel skumt igår, därav nio likadana inlägg.. Men tänkte dra läget lite. I tisdags var det hoppträning för Anna Emanuelsson vilket gick kanon! Lite jobbig på framridningen i hoppningen, men jag är van. Sen hoppningen gick jättebra. En övning var först två studsar och sen ett galoppsprång till ett räcke om i slutet låg på 130 och det vart ett så härligt språng! Sen lite andra övningar med studsar, cavaletti på böjt spår och bågar. Men som dagt så gick det bra. I onsdags var jag hemma från jobbet, varför kanske ni förstår i inlägget innan. Igår hade jag det lite jobbigt på jobbet men jag jobbar hellre och tänker på annat än att gå hemma. Sen efter träna jag ashårt i ca 2 timmar! Kändes asbra! Idag var det min sista jobbardag, vilket jag varje år tycker är tråkigt då jag tycker gänget är så härliga. Sen åkte jag och körde ett sista träningspass och åkte hem och tog en sista ridtur i skogen på Fiona. Vi åker ju imorn så ville göra allt idag. Så himla mysigt var det! Kommer sakna min knasboll! Nu ska jag packa det sista. Imorn klockan 14.30 går planet från arlanda. Vi hörs om 18 dagar!

Lite gott och blandat från 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0