bästaste bästa!

Hunnit med massor idag ju! Allt är städat från gårdagen, druckit kaffe med farmor och farfar, tränat och ridit, duktigt tycker jag! Var inte så jättemycket att städa och snälla, bästaste pappa hjälpte till. Har lätt bästa pappan asså! Och mamma också! Var roligt att träffa farfar igen också, känns som det va ett tag sen nu. Träningen gick bra. Körde crosstrainern i en timme men struna i styrkan för tyckte synd om syster som hade fått vänta så länge och skulle rida efter. Det fick bli styrketräningen idag. För det blev det också. Red på banan och kände mig ganska mör i många muskler efter. Mest magen, ryggen och bena. Men det gick väldigt bra tycker jag i alla fall. Har inte direkt så mycket att säga om det. Hon kändes jämn och fin i sidorna. 

vet att min bh syns men linnet ville inte sitta på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0