riktigt härlig känsla!

Var som sagt med när syster tatuera sig och den vart så sjukt snygg!! Är lite smått avundsjuk men snart är det min tur igen! Vet redan vad jag ska göra, men det får ni veta nån annan gång. När vi kom hem så vart det ridhuset med Fiona. I början var hon rätt så jobbig. Bara sprang och hon brydde sig inte om att jag satt däruppe. Men efter ett stund med slit för att få hennes uppmärksamhet så vart hon riktigt fin! Något springig som inte direkt släppte men det får jag ta eftersom hon hade vilat två dar. Riktigt nöjd med galoppen. Vart väldigt förvånad när hon var så fin i vänstergaloppen. För den är hennes värsta. Hon bara springer och slänger med huvudet i vanliga fall men idag var hon fin, sökte sig mer neråt i en lägre form och jobba mer med ryggen. Riktigt härlig känsla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0